Poznań, Polska

Public Relations dla służb mundurowych

Język wykładowy: polski
Grupa kierunków: dziennikarskie, informacyjne
Jakie funkcje i zadania ma public relations? Jakimi kanałami posługuje się public relations? Przedmiotowy kurs pozwoli odpowiedzieć na powyższe pytania oraz przeanalizować oddziaływania media relations wybranych służb mundurowych.
public relations
Public relations (PR) (z ang. relacje publiczne, kontakty z otoczeniem), imagistyka społeczna – kształtowanie stosunków publicznie działającego podmiotu z jego otoczeniem. Celem działań public relations jest dbałość o dobry wizerunek, akceptację i życzliwość wobec działań danej osoby lub organizacji.
public relations
Jeśli uznamy, że politykiem jest człowiek, który ma realny wpływ na podejmowane decyzje, na to co się dzieje, to takim politykiem nie jestem, bo ani decyzji nie podejmuję, ani programów nie tworzę, nie biorę udziału w głosowaniach w Radzie Ministrów.
Autor: Aleksandra Jakubowska
public relations
W rzeczywistości public relations to drugorzędny dodatek do strategii marketingowej każdego przedsiębiorstwa, jednak w sieci oznacza wszystko.
Autor: Matt Haig, Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
public relations
Może się zdarzyć, że trzeba, wcisnąć kit klientowi, bywa, że trzeba wcisnąć kit pracownikowi, ale niech wam czasem nie przyjdzie do głowy, że to znaczy, że można wciskać kit samemu sobie. Jeśli wierzycie swojemu działowi public relations, grozi wam klapa.
Autor: J. Jennings, L. Haughton, Szybkość jako atut w biznesie

Kontakt:

Adres główny uczelni:
ul. Elizy Orzeszkowej 1
60-778 Poznań
Dziekanat: 616 703 311
Rekrutacja: 662 221 133
e-mail: rekrutacja.poznan@wsb.net.pl
Miasta







Polityka Prywatności