Warszawa, Polska

Marketing i PR

Język wykładowy: polski
Grupa kierunków: ekonomiczne, administracyjne
Marketing
Marketing – proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość [Kotler, Keller, 2011]. Najkrótsza definicja marketingu brzmi „zaspokajać potrzeby, osiągając zysk”. Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych, lecz przemyślana strategia i wynikająca z niej taktyka działania, dostosowane do docelowych odbiorców, oparte na wiedzy i badaniach, osadzone mocno w realiach rynkowych.
Marketing
Strategia powinna wyrastać na błocie rynku, a nie w antyseptycznym środowisku wieży z kości słoniowej.
Autor: Jack Trout
Marketing
Nie możesz mówić, że twoja firma jest świetna, jeżeli nie jest świetna w marketingu
Autor: Polly La Barre
Marketing
Skręćmy w lewo, gdy konkurencja idzie w prawo.
Autor: Clyde Fessler

Kontakt:

ul. Łabiszyńska 25
Targówek
03-204 Warszawa
tel. 22 256 23 00

Biuro Rekrutacji studiów I, II stopnia
Tel.: 22 256 23 04
E-mail: rekrutacja@wsb.warszawa.pl

Dział Studiów Podyplomowych i Szkoleń
Tel.: 22 256 23 17
E-mail: dsp@wsb.warszawa.pl
Polityka Prywatności