Kursy na uczelniach

województwo
miasto
grupa kierunków
typ uczelni  
status uczelni  
Łódź, Polska

Psychologia koloru w sprzedaży

Język: polski
Grupa kierunków: społeczne
Studia online Studia online
Kolor ma moc. Zwykle nie uświadamiamy sobie, jak wielką. Kolory wiele mówią o naszej osobowości, mogą oddziaływać na nasze decyzje. Wiedza o umiejętnym stosowaniu koloru pozwala na wykorzystanie go zgodnie ze naszymi oczekiwaniami. Świadomie i odpowiednio zastosowane barwy wpływają na wzrost popularności danego produktu, usługi. Mają także duże znaczenie przy aranżacji miejsc sprzedaży. Psychologia koloru pozwala także na rozpoznawanie osobowości i typów psychologicznych naszych rozmówców. Celem kursu jest wyposażenie uczestników w niezwykle silne narzędzie, jakim jest umiejętność stosowania wiedzy z zakresu psychologii koloru. Zdobyte kwalifikacje pozwolą identyfikować typ klienta, a także dostosować przekaz i sposób komunikacji do jego osobowości. Pomogą w trafnym jej rozpoznaniu, a tym samym - zwiększeniu efektywności pracy.
Psychologia
Psychologia (od stgr. ψυχή Psyche = dusza, i λόγος logos = słowo, myśl, rozumowanie) – nauka badająca mechanizmy i prawa rządzące psychiką oraz zachowaniami człowieka. Psychologia bada również wpływ zjawisk psychicznych na interakcje międzyludzkie oraz interakcję z otoczeniem. Psychologia jako nauka dotyczy ludzi, ale mówi się również o psychologii zwierząt (czyli zoopsychologii), chociaż zachowaniem się zwierząt zajmuje się także dziedzina biologii – etologia.
Psychologia
Jeśli chce się odkrywać nowe światy, najlepiej ich szukać poza psychologią. Daje ona złudzenie głębi, lecz takie samo złudzenie wywołują umieszczone naprzeciw siebie lustra.
Autor: William Kirk Kilpatrick
Psychologia
Psychologia ma długą przeszłość, ale krótką historię.
Autor: Hermann Ebbinghaus
Psychologia
(…) filozofia jest nie od pocieszania, tylko od mówienia, jak jest. Pocieszaniu służy psychologia, ta paranaukowa podpora lewactwa i lichy substytut religii.
Autor: Bogusław Wolniewicz, Islam i my, „Najwyższy Czas!”, 12 października 2013, nr 42 (1221)
Polityka Prywatności