Jaworzno, Polska

Public relations dla służb mundurowych

Język wykładowy: polski
Grupa kierunków: dziennikarskie, informacyjne
public relations
Public relations (PR) (z ang. relacje publiczne, kontakty z otoczeniem), imagistyka społeczna – kształtowanie stosunków publicznie działającego podmiotu z jego otoczeniem. Celem działań public relations jest dbałość o dobry wizerunek, akceptację i życzliwość wobec działań danej osoby lub organizacji.
public relations
Obecnie nawet wojny są inscenizowane przez fachowców od PR. I to nie tylko w filmach typu Fakty i akty, gdzie Dustin Hoffman jako starzejący się hollywoodzki reżyser zainscenizował toczącą się w Europie Wschodniej wojnę, by odwrócić uwagę od autentycznego skandalu z udziałem prezydenta.
Autor: Nills Klawitter, Psy propagandy zawsze do usług, „Forum”, 7 sierpnia 2006.
public relations
W rzeczywistości public relations to drugorzędny dodatek do strategii marketingowej każdego przedsiębiorstwa, jednak w sieci oznacza wszystko.
Autor: Matt Haig, Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
public relations
Może się zdarzyć, że trzeba, wcisnąć kit klientowi, bywa, że trzeba wcisnąć kit pracownikowi, ale niech wam czasem nie przyjdzie do głowy, że to znaczy, że można wciskać kit samemu sobie. Jeśli wierzycie swojemu działowi public relations, grozi wam klapa.
Autor: J. Jennings, L. Haughton, Szybkość jako atut w biznesie

Kontakt:

ul. Inwalidów Wojennych 2
43-603 Jaworzno
infolinia: tel. 61/ 851 05 18
e-mail: rekrutacja.jaworzno@wsb.net.pl
Miasta







Polityka Prywatności