Giżycko, Polska

Public relations dla służb mundurowych

Język wykładowy: polski
Grupa kierunków: dziennikarskie, informacyjne
public relations
Public relations (PR) (z ang. relacje publiczne, kontakty z otoczeniem), imagistyka społeczna – kształtowanie stosunków publicznie działającego podmiotu z jego otoczeniem. Celem działań public relations jest dbałość o dobry wizerunek, akceptację i życzliwość wobec działań danej osoby lub organizacji.
public relations
PR zamiast rządzenia.
Autor: Jacek Kurski
public relations
W rzeczywistości public relations to drugorzędny dodatek do strategii marketingowej każdego przedsiębiorstwa, jednak w sieci oznacza wszystko.
Autor: Matt Haig, Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
public relations
Oszczerstwo, półprawdy, prześmiewstwo i obelgi, a wszystko to podlane sugestywnymi, demagogicznymi opisami niby naocznego świadka. Wypisz, wymaluj współczesny czarny PR.
Autor: Andrzej Zieliński, Kronika przyprawionej gęby, „Polityka”, 20 grudnia 2008

Kontakt:

ul. Pocztowa 5
Giżycko 11-500
tel. 602 466 522
e-mail: rekrutacja.gizycko@wsb.net.pl
Miasta







Polityka Prywatności