Cele kształcenia
1.Przekazanie wiedzy z zakresu uwarunkowań oraz praktycznego zastosowania mediów społecznościowych w komunikacji biznesowej
2.Dostarczenie uczestnikom wiedzy i inspiracji, które procesy komunikacyjne można wzbogacać poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych oraz w jaki sposób
3.Nabycie umiejętności wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przedsiębiorstwa
Media społecznościowe (ang. Social Media) – określenie odnoszące się do ogólnie pojętego korzystania z internetowych i mobilnych technologii, by przekształcić komunikację w interaktywny dialog.
Najweselej wyglądało informowanie przez media o tym, że w raporcie jest mowa o o związkach tefauenowego ITI z WSI. Rzecz zostałaby prawdopodobnie przemilczana, gdyby nie to, że odezwała się na swoim onecie sama ITI z zapewnieniami „nigdy nie współpracowaliśmy z wywiadem”. Wierzymy, wierzymy!
Media być może nie zawsze są skuteczne, mówiąc ludziom, jak mają myśleć, ale są oszałamiająco skuteczne w mówieniu swoim czytelnikom i słuchaczom, o czym maja myśleć.
Bez względu na to, czy patrzysz z prawicy, czy lewicy, jeśli oglądasz telewizję, skumulujesz w sobie nienawiść. Nienawiść abstrakcyjną. A do tego właśnie dążą niektóre ośrodki władzy, wielu chce, byśmy byli podzieleni.