Wrocław, Polska

Media społecznościowe w komunikacji przedsiębiorstwa

Język wykładowy: polski
Grupa kierunków: ekonomiczne, administracyjne
Cele kształcenia 1.Przekazanie wiedzy z zakresu uwarunkowań oraz praktycznego zastosowania mediów społecznościowych w komunikacji biznesowej 2.Dostarczenie uczestnikom wiedzy i inspiracji, które procesy komunikacyjne można wzbogacać poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych oraz w jaki sposób 3.Nabycie umiejętności wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przedsiębiorstwa
Media
mass media
Media społecznościowe
Media społecznościowe (ang. Social Media) – określenie odnoszące się do ogólnie pojętego korzystania z internetowych i mobilnych technologii, by przekształcić komunikację w interaktywny dialog.
Media
Bardziej boję się trzech gazet niż trzech tysięcy bagnetów.
Autor: Napoleon Bonaparte
Media
Nowe media nie są pomostem między człowiekiem a naturą; są naturą.
Autor: Marshall McLuhan
Media
Polityka była zdominowana przez oportunizm, egoizm, karierowiczostwo. Było i jest to nadal możliwe, bo większość obywateli nie traktuje zbyt poważnie swojej roli w demokratycznym państwie, a także dlatego, że media nie dorastają do swoich powinności jako tzw. czwarta władza. Ignorancja, efekciarstwo, lekceważenie zasad rzetelnego dziennikarstwa, rozumienie konkurencji na rynku jako usprawiedliwiającej każdy dziennikarski grzech, to codzienny obraz większości gazet i telewizji.
Autor: Włodzimierz Cimoszewicz, rozmowa Michała Sutowskiego, krytykapolityczna.pl, 19 października 2011

Aktualizacje proszę przesyłać na 

Polityka Prywatności