Kursy na uczelniach

województwo
miasto
grupa kierunków
typ uczelni  
status uczelni  
Dąbrowa Górnicza, Polska

Jak prowadzić działania w mediach społecznościowych - Facebook PRO

Język: polski
Grupa kierunków: dziennikarstwo i informacja
Przewkazanie wiedzy na temat mediów społecznościowych, które stanowią coraz popularniejszy i skuteczniejszy kanał komunikacji marketingowej. Firmy na całym świecie coraz częściej uwzględniają to medium w swoich strategiach marketingowach. Poprzez kanał social media wysyłane przez przedsiębiorców informacje trafiają wprost od pontencjalnego klienta. Serwisy społecznościowe typu Facebook są cennym źródłem wiedzy na temat marki, produktów i ich popularności. Umożliwiają poprawę wizerunku. Stanowią też realną szansę dla firm na udoskonalenie oraz lepsze dopasowaie ich produktów i usług do potrzeb klienta. Działania w serwisach społecznościowych powinny być traktowane, jako element składowy strategii komunikacyjnej. Muszą być one na stałe zintegrowane z modelem biznesowym. W miarę możliwości działania w social media powinny być traktowane jako osobny dział przedsiębiorstwa z wytycznymi celami i budżetem.
Polityka Prywatności