I stopnia licencjackie | ||
Studia | stacjonarne | niestacjonarne |
Kosmetologia | ||
Asystentka lekarza medycyny estetycznej | ||
Diagnostyka w kosmetologii i trychologii | ||
Podologia kliniczna | ||
Techniki dentystyczne | ||
Studia I stopnia + technik dentystyczny |
Magisterskie jednolite | ||
Studia | stacjonarne | niestacjonarne |
Fizjoterapia |
II stopnia magisterskie | ||
Studia | stacjonarne | niestacjonarne |
Kosmetologia | ||
Kosmetologia estetyczna z elementami trychologii | ||
Zarządzanie i inżynieria produkcji kosmetyków |
Biura Karier | więcej » |
Biuro Karier |
Organizacje studenckie | więcej » |
Klub Uczelniany AZS | |
Masażyści WSEiT | |
Samorząd Studencki | |
Studenckie Koło Naukowe "Terapeuci" |
Inne ośrodki | |
Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii im. prof. Kazimiery Milanowskiej w Poznaniu - Wydział Zamiejscowy w Szczecinie | Szczecin |
Dlaczego warto studiować na WSEiT?
Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii im. prof. Kazimiery Milanowskiej (dawniej Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii) została
utworzona w lutym 2005 roku i wpisana przez MNiSzW do rejestru uczelni
niepublicznych i związku uczelni niepublicznych pod numerem 315.
Uczelnia powstała na bazie Wielkopolskiej Szkoły Medycznej,
korzystając z tradycji i doświadczenia w kształceniu techników
fizjoterapii, techników masażystów, techników farmacji, terapeutów
zajęciowych i techników dentystycznych. Znakomita kadra dydaktyczna,
którą tworzą najlepsi wykładowcy i praktycy, przyczyniły się do
dynamicznego rozwoju Uczelni i osiągnięcia wielu sukcesów w edukacji.
Dotychczasowa działalność przyczyniła się do uzyskania dobrej opinii o
Uczelni wśród studentów i pracodawców. WSEiT chce być postrzegana jako
specjalistyczna Uczelnia, której ambicją jest znalezienia się na listach
rankingowych obok wiodących uczelni o profilu medycznym.
To absolwenci są najlepszymi ambasadorami Uczelni - ich opinie i kariery liczą się najbardziej.
Misja
Misją Uczelni jest stałe świadczenie wysokiego poziomu nauczania zmierzającego do ukształtowania wykwalifikowanych specjalistów.