Wrocław, Polska

E-marketing: i reklama firmy w Internecie – kurs podstawowy

Język wykładowy: polski
Grupa kierunków: ekonomiczne, administracyjne
Zapoznanie nowych oraz już działających na rynku przedsiębiorców z szerokim wachlarzem możliwości i działań promujących firmę w internecie. Stworzenie indywidualnej strategii oraz kampanii marketingowej w internecie.
Reklama
Reklama (z łac. reclamo, reclamare ‘odzew’; re 'w tył, znów, naprzeciw’ i clamo, clamare ‘wołać’) – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).
Reklama
Cenzura jest to reklama na koszt państwa.
Autor: Federico Fellini
Reklama
Najlepsze dla Warszawy.
Źródło: slogan Radia Kolor
Reklama
(…) istotą reklamy jest pewien przekaz informacyjny, którego przedmiot stanowią oferty rynkowe (wytwory, usługi), zaś cel – kształtowanie zapotrzebowania. Zadaniem jej jest przede wszystkim nakłonienie do skorzystania z określonej oferty (perswazja) oraz przekazanie odbiorcom szeroko rozumianej informacji.
Autor: Ewa Nowińska, Zwalczanie nieuczciwej reklamy, Kraków 1997, s. 18.

Aktualizacje proszę przesyłać na 

Polityka Prywatności