Wrocław, Polska

E-marketing: i reklama firmy w oparciu o Social Media

Język wykładowy: polski
Grupa kierunków: ekonomiczne, administracyjne
Zapoznanie nowych oraz już działających na rynku przedsiębiorców z możliwością działań promujących firmę w mediach społecznościowych. Stworzenie indywidualnej strategii oraz kampanii marketingowej w oparciu o Social Media.
Media
mass media
Reklama
Reklama (z łac. reclamo, reclamare ‘odzew’; re 'w tył, znów, naprzeciw’ i clamo, clamare ‘wołać’) – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).
Reklama
– A co mi pan tu napisał?
– Kopytko.
Źródło: reklama Plus GSM
Reklama
Wino Kosmos – w pół godziny na orbitę!
Źródło: etykieta wina Kosmos
Reklama
Reklamy poznaje się po tym, że są jakby innym światem, wspanialszym. Ludzie na reklamach mówią do siebie, coś sobie pokazują, przeważnie świecącego, coś próbują i nagle wpadają w oczarowania, w uśmiechnięte, radosne byty olśnienia. Kiedy potem po reklamie film wraca do siebie, to jednak ludzie po tamtych olśnionych wyrazach twarzy mają miny jakby zafrasowane.
Autor: Miron Białoszewski, AAAmeryka (1988)

Aktualizacje proszę przesyłać na 

Polityka Prywatności