Wrocław, Polska

Media społecznościowe w komunikacji przedsiębiorstwa

Język wykładowy: polski
Grupa kierunków: ekonomiczne, administracyjne
Cele kształcenia 1.Przekazanie wiedzy z zakresu uwarunkowań oraz praktycznego zastosowania mediów społecznościowych w komunikacji biznesowej 2.Dostarczenie uczestnikom wiedzy i inspiracji, które procesy komunikacyjne można wzbogacać poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych oraz w jaki sposób 3.Nabycie umiejętności wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przedsiębiorstwa
Media
mass media
Media społecznościowe
Media społecznościowe (ang. Social Media) – określenie odnoszące się do ogólnie pojętego korzystania z internetowych i mobilnych technologii, by przekształcić komunikację w interaktywny dialog.
Media
Najweselej wyglądało informowanie przez media o tym, że w raporcie jest mowa o o związkach tefauenowego ITI z WSI. Rzecz zostałaby prawdopodobnie przemilczana, gdyby nie to, że odezwała się na swoim onecie sama ITI z zapewnieniami „nigdy nie współpracowaliśmy z wywiadem”. Wierzymy, wierzymy!
Autor: Piotr Lisiewicz
Media
Działa tu bardzo prosty mechanizm: media wymuszają taki dwubiegunowy układ. Chcą mieć szeryfa i bandytę. W narracji współczesnych mediów tylko takie jasne podziały dają się opowiedzieć. A światem rządzą media. To jest zmiana o charakterze cywilizacyjnym.Pluralizm realizuje się więc wewnątrz partii, które są czasem bardzo zróżnicowane, tak jak Platforma  –  od Palikota do Gowina. A myślę, że będzie się jeszcze bardziej rozszerzać.
Autor: Jacek Żakowski
Media
Aktorzy, artyści, a nawet politycy stają się dla mediów marionetkami do przyciągania i zabawiania publiczności.
Autor: Keira Knightley

Aktualizacje proszę przesyłać na 

Polityka Prywatności