Wrocław, Polska
Modele biznesowe współczesnych przedsiębiorstw: identyfikacja, charakterystyka i zastosowanie
Język wykładowy: polski
Grupa kierunków: ekonomiczne, administracyjne
Cele kształcenia
1.Przekazanie wiedzy dotyczącej: istoty, elementów modelu biznesu i zależności między nimi, typologii modeli biznesu (MB).
2.Zapoznanie Słuchaczy z funkcjami MB i możliwościami jego zastosowania w przedsiębiorstwie: MB jako narzędzie: planowania działalności gospodarczej (perspektywa przedsiębiorcy) oraz zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem (perspektywa menedżera).
3.Wyjaśnienie cech dobrego MB oraz przebiegu procesu zmiany MB w oparciu o case studies - sukcesy i porażki przedsiębiorstw (w tym polskich) stosujących koncepcję MB w praktyce działalności gospodarczej.
4.Podjęcie próby stworzenia nowego MB i / lub modyfikacji istniejącego MB przedsiębiorstwa w oparciu o zdobytą w trakcie szkolenia wiedzę (ćwiczenie w formie warsztatu).